marinnyc6.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Eerdere blogs:

marinnyc5

marinnyc4

marinnyc3

marinnyc2

marinnyc

bri-marian-in-newyork

we-zitten-in-ny!!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Na een price alert van Kayak, waar een heel mooi prijsje van Lufthansa voorbij kwam, heb ik voor 370 euro een ticket geboekt voor 3 tot 13 mei .... ja, ja, vlieg ik op vrijdag de 13e terug

Laughing
in de hoop dat het vliegtuig dan lekker leeg is!

Dit keer overnacht ik weer in het heerlijke Upper West Side, in een oud en krakkemikkig hotel, maar wat een locatie!

EDIT >>> ah, dit hotel is illegaal en ligt nu onder vuur na een rechtbankuitspraak van begin maart ... ik heb eieren voor mijn geld gekozen, dit hotel geannuleerd en heb een nieuwe boeking lopen bij het Chelsea International Hostel

EDIT >>> na wat zoeken op Tripadvisor, ben ik wederom verhuisd ... en zit ik nou toch weer in Upper West, vlakbij Central Park .... ik heb een 'deluxe' (7 vierkante meter, met gedeeld toilet en badkamer) 1 persoonskamer in de West Side YMCA

Ik zal proberen elke dag eenverhaalte plaatsen en ookfoto's

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Het is natuurlijk leuk als je af en toe een berichtje achter laat

Kiss

Groetjes,

Reacties

Reacties

ingrid vogels

Hee , heb gemist dat je weer in NYC rond struint, ik ga je volgen, leuk! en heeeel veeeel plezier weer gewenst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!